Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zgodnie z naszym Regulaminem Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia dostawy.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na adres e-mail:
✉️ kontakt@napieknewlosy.pl
Zwroty środków za zwrócony towar realizowane są w przeciągu 14 dni od momentu dostarczenia nam zwróconej paczki.
ZWROTY NALEŻY ADRESOWAĆ TYLKO NA PONIŻSZY ADRES!
AGN Agnieszka Niedziałek ul. Suflerska 6 04-471 Warszawa
REKLAMACJE
W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien niezwłocznie po odebraniu paczki skontaktować się z nami na poniższy adres e-mail:
✉️ kontakt@napieknewlosy.pl
Rozpatrzenie każdej reklamacji następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.