Wersje językowe
Producenci
Zwroty i reklamacje

ZWROTY
(odstąpienie od umowy zakupu)

Jako konsument w terminie 14 dni od dnia otrzymania fizycznego produktu (albo pozostawienia go u innej osoby przez doręczyciela), masz prawo do rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyn (w języku prawniczym jest to tzw. odstąpienie od umowy).

Odstąpienie od umowy można porównać do użycia solidnego rypacza – powrót do stanu zero. To tak jakbyś nigdy nie dokonał/a zakupu – my musimy zwrócić Ci wszelkie wpłacone pieniądze w ciągu 14 dni, a Ty w takim samym terminie musisz nam zwrócić otrzymany produkt. Mamy jednak możliwość, aby poczekać ze zwrotem pieniędzy do czasu odesłania towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania.

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na adres e-mail:

 

✉️ kontakt@napieknewlosy.pl

 

 Prosimy Cię, aby zarówno w oświadczeniu o odstąpieniu i przy odsyłaniu towaru, umieścić na paczce numer zamówienia – ułatwi nam to pracę.

Adres do nadania paczki:

 

Fractal Solutions sp. z o.o.
Chełmżyńska 253A
04-247 Warszawa

Zwrotu produktu dokonujesz na własny koszt, a w przypadku gdy będzie on zużyty w większym stopniu, niż było to potrzebne żeby zapoznać się z nim, to będziesz zobowiązany/a do zrekompensowania nam utraty jego wartości. I tutaj – nagły zwrot akcji! To, co opisaliśmy wyżej, będzie miało zastosowanie do wszystkiego innego, oprócz produktów, które ze względów higienicznych są sprzedawane w zapieczętowanym opakowaniu. W przypadku takich produktów, wraz z otwarciem opakowania tracisz prawo do rezygnacji z zakupu, bo taki produkt nie nadaje się już później do sprzedaży.

 


 

REKLAMACJE

W reklamacji wskaż swoje dane osobowe, produkt, do którego masz zastrzeżenia oraz opis tych zastrzeżeń, a także opisz swoje żądanie w związku z reklamacją. Aby ułatwić nam pracę, a reklamacja dotyczy konkretnego zamówienia, prosimy o wskazanie jego numeru – zarówno w reklamacji, jak i na przesyłce, w której odsyłasz towar (w przypadku fizycznych produktów).

Pamiętaj, aby przed odesłaniem ew. wadliwego fizycznego produktu, wcześniej skontaktować się z nami mailowo:

 

✉️ kontakt@napieknewlosy.pl

 

Wówczas określimy, czy do rozpoznania reklamacji konieczne jest odesłanie produktu.

Twoją reklamację rozpoznamy i poinformujemy Cię o naszej decyzji w terminie 14 dni od jej złożenia. Jeśli nie będziemy tego w stanie zrobić w tym terminie, poinformujemy Cię o tym, jakie są tego powody oraz wskażemy nowy termin rozpoznania reklamacji, nie dłuższy niż kolejne 14 dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium