Pytania i odpowiedzi

1. Czy mogę prosić o poradę?

2. Złożyłem zamówienie - co dalej?

3. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

4. Założyłem konto, ale nie dostałem maila/linka aktywacyjnego, co robić?

5. Złożyłem zamówienie jednak chciałbym trochę je zmienić, jak mogę to zrobić?

6. Gdzie mogę znaleźć dane do przelewu?

7. Czy wysyłacie do kraju x? Ile będzie kosztować taka przesyłka?

8. Zapłaciłem przelewem bankowym, ale status mojego zamówienia to “oczekiwanie na płatność”.

9. Zapłaciłem Przelewem Natychmiastowym/PayU/PayPal, ale zamówienie wciąż ma status “oczekiwanie na płatność”, dlaczego?

10. Zapłaciłem PayPalem poza platformą sklepu, ale zamówienie wciąż ma status “oczekiwanie na płatność”, dlaczego?

11. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

12. Wpisałem zły adres, a zamówienie zostało już wysłane, co mogę zrobić?

13. Dostałem od was maila, że zamówienie zostało wysłane, jednak nie mam możliwości śledzenia paczki, czy zamówienie na pewno zostało wysłane?

14. Otrzymałem zamówienie, jednak na opakowaniu widnieje data przeszła czy te produkty są przeterminowane?

15. Co oznaczają statusy zamówienia?

16. Otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem - co robić?

17. Czy towar nie zostanie uszkodzony podczas przesyłki?

18. Nie zdążyłem odebrać przesyłki  - co mogę zrobić?

19. Nie chcę zakupionego produktu, chciałbym go zwrócić - jak mogę to zrobić?

20. Kiedy będzie dostawa produktu? Czy mogę zarezerwować niedostępny produkt?

 


 

1. Czy mogę prosić o poradę?

Dostajemy bardzo dużo pytań o różne problemy włosowe i zazwyczaj nie jesteśmy w stanie na wszystkie szybko odpisać :(

Dlatego proponujemy na początek zapoznać się z blogiem WWWLOSY.PL

To prawdziwa skarbnica wiedzy, znajdują się tam odpowiedzi na wiele pytań. 

Zachęcamy też do pytania pod postami na Facebooku i Instagramie oraz pod najnowszymi filmami na kanale YouTube.

Można też przeczytać posty i poprosić o poradę na naszych grupach na Facebooku:

Są tam tysiące osób i na pewno szybko pomogą rozwiać wszelkie wątpliwości. 

Oczywiście z chęcią odpowiemy na pytania dotyczące konkretnych produktów w naszym sklepie! :)

 

2. Złożyłem zamówienie - co dalej?

Po złożeniu zamówienia powinna pokazać się strona z numerem zamówienia oraz kwotą do zapłaty. Ponadto na podany adres email powinna zostać wysłana automatyczna wiadomość o złożeniu zamówienia. Sprawdź wszystkie foldery maila oraz spam, jeśli jej nie otrzymałeś - napisz do nas maila napieknewlosy@gmail.com, pamiętając o podaniu danych, umożliwiających znalezienie zamówienia, np. imię i nazwisko.

Najczęstszym powodem braku potwierdzającego maila ze sklepu jest błąd Klienta przy wpisywaniu swojego adresu e-mail (np. literówka). Czasem wiadomości dochodzą też z małym opóźnieniem.

 

3. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Niestety nie mamy takiej możliwości :( 

 

4. Założyłem konto, ale nie dostałem maila/linka aktywacyjnego, co robić?

Najpierw spróbuj się zalogować, czasem konta są od razu aktywne. Jeśli nie zadziała, napisz do nas na napieknewlosy@gmail.com podając swój adres mailowy, na który zakładałeś konto, a my aktywujemy je ręcznie! :)

 

5. Złożyłem zamówienie jednak chciałbym trochę je zmienić, jak mogę to zrobić?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości wprowadzania jego samodzielnej modyfikacji, dlatego skontaktuj się z nami mailowo na napieknewlosy@gmail.com i napisz, np. jaki produkt chciałbyś domówić. 

Nie zapomnij również podać w tytule numeru zamówienia - to zawsze usprawnia załatwienie każdej sprawy! :)

 

6. Gdzie mogę znaleźć dane do przelewu?

Informacje o Formach Płatności znajdziesz na stronie, znajdującej się w stopce strony naszego sklepu.

 

7. Czy wysyłacie do kraju x? Ile będzie kosztować taka przesyłka?

Wszystkie informacje, dotyczące Wysyłki Zagranicznej znajdziesz na stronie, znajdującej się w stopce strony naszego sklepu.

 

8. Zapłaciłem przelewem bankowym, ale status mojego zamówienia to “oczekiwanie na płatność”.

Jeśli wysłałeś pieniądze przelewem bankowym, musimy go sprawdzić ręcznie, dzieje się to zazwyczaj co 24-48h, raz dziennie. W momencie, gdy dostaniemy twoją płatność, powinieneś otrzymać maila o odnotowaniu wpłaty. 

 

9. Zapłaciłem Przelewem Natychmiastowym/PayU/PayPal, ale zamówienie wciąż ma status “oczekiwanie na płatność”, dlaczego?

Sprawdź czy kwota na pewno została pobrana z Twojego konta. Transakcja mogła zostać anulowana lub odrzucona. Jeśli kwota została pobrana, a nie mamy Twojej wpłaty, skontaktuj się z serwisem transakcyjnym w celu wniesienia reklamacji.

 

10. Zapłaciłem PayPalem poza platformą sklepu, ale zamówienie wciąż ma status “oczekiwanie na płatność”, dlaczego?

Niestety nie dostajemy powiadomień o płatności PayPal poza platformą sklepu. Jeśli zapłaciłeś tym sposobem, napisz do nas maila napieknewlosy@gmail.com z danymi transakcji (najlepiej dołącz zrzut ekranu dokonanej transakcji) - w innym wypadku nie odnajdziemy Twojej wpłaty :(

 

11. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Wszystkie informacje znajdziesz na stronie Czas realizacji i koszt dostawy, znajdującej się w stopce strony naszego sklepu.

Oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia wysyłać jak naszybciej!

 

12. Wpisałem zły adres, a zamówienie zostało już wysłane, co mogę zrobić?

Napisz do nas maila razem z numerem zamówienia, spróbujemy zmienić go u przewoźnika.

Jeśli jednak jest za późno, paczka wróci do naszej siedziby i będziesz musiał zapłacić za ponowną wysyłkę :(
W przypadku wyboru Kuriera DPD istnieje możliwość samodzielnego przekierowania paczki pod stroną https://mojapaczka.dpd.com.pl/login

 

13. Dostałem od was maila, że zamówienie zostało wysłane, jednak nie mam możliwości śledzenia paczki, czy zamówienie na pewno zostało wysłane?

Tak! Nasz system wysyła automatyczną wiadomość o nadaniu paczki, gdy jest ona zaadresowana i gotowa do wysyłki. 

Firmy kurierskie wysyłają informację z numerem przesyłki dopiero, gdy kurier odbierze i zeskanuje paczkę, co może nastąpić jeden lub dwa dni robocze później.

 

14. Otrzymałem zamówienie, jednak na opakowaniu widnieje data przeszła czy te produkty są przeterminowane?

Na Ukrainie, w Rosji i czasem w USA produkty znakowane są z datą produkcji. Do tej daty trzeba dodać termin ważności zaznaczony na opakowaniu (np. 24 miesięcy).

Jeśli jednak masz wątpliwości, napisz na napieknewlosy@gmail.com i załącz zdjęcie produktu i numer zamówienia, jak najszybciej pomożemy!

 

15. Co oznaczają statusy zamówienia?

ZŁOŻONE - zamówienie zostało złożone.

DPD/INPOST/PACZKOMAT/POCZTOWA OPŁACONE - otrzymaliśmy Twoją wpłatę, a zamówienie oczekuje na spakowanie; paczki za pobraniem z góry otrzymują ten status.

(imię naszego pracownika) DS - Twoje zamówienie jest właśnie kompletowane i zostanie nadane prawdopodobnie tego dnia. W tym momencie nie można już dokonywać zmian w zamówieniu.

Brak podanego paczkomatu - paczkomat prawdopodobnie został wyłączony z użytkowania, wysłaliśmy do Ciebie maila z prośbą o podanie innego paczkomatu.

Przyjęte do realizacji - coś musiało pójść nie tak w zamówieniu, wysłaliśmy do Ciebie maila z informacjami.

Przesyłka wysłana - zamówienie zostało wysłane.

Anulowane - zamówienie zostało anulowane (np. na prośbę klienta lub w przypadku gdy klient nie uregułował płatność za zamówienie w ciągu 30 dni od jego złożenia).

 

16. Otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem - co robić?

Klient ma prawo do reklamacji zakupionego towaru jeśli jest niezgodny z zamówieniem. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy napieknewlosy@gmail.com - niezgodny z zamówieniem towar zostanie jak najszybciej wymieniony na prawidłowy :)

 

17. Czy towar nie zostanie uszkodzony podczas przesyłki?

Przesyłki są bardzo starannie pakowane w kartony i zabezpieczane przed uszkodzeniem w czasie transportu. Dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem przesyłki stanowi taśma ochronna.

Podczas odbioru przesyłki prosimy o zwrócenie uwagi, czy taśma i paczka nie noszą śladu uszkodzenia. Jeśli widoczne są jakiekolwiek uszkodzenia proszę spisać protokół szkody z kurierem, a następnie napisać na napieknewlosy@gmail.com maila z numerem zamówienia, opisem problemu i załączonym zdjęciem uszkodzonego produktu oraz paragonu.

 

18. Nie zdążyłem odebrać przesyłki  - co mogę zrobić?

Przesyłka powinna niedługo wrócić do naszej siedziby, poinformujemy Cię mailowo kiedy będzie u nas i co w takiej sytuacji zrobić :)

 

19. Nie chcę zakupionego produktu, chciałbym go zwrócić - jak mogę to zrobić?

Prosimy odesłać zabezpieczony produkt w stanie nienaruszonym do naszej firmy:

AGN Agnieszka Niedziałek
ul. Suflerska 6

04-471 Warszawa

Jak tylko dotrze do nas - zwrócimy pieniądze za produkt na Twoje konto :)

 

20. Kiedy będzie dostawa produktu? Czy mogę zarezerwować niedostępny produkt?

Wszelkie braki magazynowe staramy się uzupełniać na bieżąco, brakujący produkt pojawia się zazwyczaj w przeciągu tygodnia/dwóch. Jeśli nie ma go dłużej - prawdopodobnie jest niedostępny w hurtowniach :( 

Niestety nie prowadzimy rezerwacji produktów. Kliknij Powiadom o dostępności obok kosmetyku, aby otrzymać maila jak tylko wprowadzimy go na stan :)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium